Monday, December 17, 2007

Salam Pekenalan

Assalamualaikum & selamat sejahtera..

Blog ini saya buat kan khas untuk penyokong-penyokong Arsenal FC di Malaysia. Segala informasi dan berita terikini berkenaan kelab kesayangan kita ini akan saya muatkan di dalam blog ni demi untuk memberi kepuasan yg maksimum kepada anda.

Setakat ini, saya akan hanya membuat blog. Mungkin ada rezeki nanti, saya akan bertukar kepada website yang boleh menempatkan lebih banyak informasi dan 'features' supaya anda tidak ketinggalan mengetahui "update" pasukan kesayangan kita ini.

Kepada pembaca semua, harap anda berpuas hati dan sudi-sudi kan lah meninggalkan comment dan idea yg membina agar saya dapat mempertingkatkan kelemahan yg ada dalam blog ini. Kepada mana-mana pihak yg ingin menyumbangkan idea-idea menarik dalam mempertingkatkan servis atau membaiki kelemahan yg terdapat di dlm blog ini anda boleh berbuat demikian dengan menghantar email kepada saya di :

maremart88@hotmail.com

Kerajasama anda semua amat saya hargai dan semoga berpuas hati dengan segala yg saya bakal sajikan kepada anda. tq

No comments:

Post a Comment